Al 4 weekjes hier.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Muller - WaarBenJij.nu Al 4 weekjes hier.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Muller - WaarBenJij.nu

Al 4 weekjes hier..

Blijf op de hoogte en volg Sharon

19 Mei 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,

We zijn morgen al precies 4 weken hier. Wat gaat het snel! Nog steeds vind ik het erg leuk dat ik reacties krijg op mijn reisblog. Ik lees ze met plezier.
In deze week hebben we weer veel leuke dingen gedaan en hebben we veel geleerd. Ik ben blij met mijn minor keuze, omdat het een goede oefening is voor de LIO. Ik draai nu iedere week vier hele dagen. Soms is mijn mentor er om mij feedback te geven, maar vaak sta ik er ook alleen voor. Het gaat erg goed in de klas, al vind ik de manier van het onderwijs niet echt mijn ding. Ik heb me aangepast aan de school en aan mijn mentor. Dit betekent dat ik soms spel moet missen in mijn lessen, al probeer ik er mijn eigen draai aan te geven. Ik heb het erg naar mijn zin en ik begin steeds meer voor de school te betekenen. Ik ga deze week de AVI toetsen afnemen in de bovenbouw groepen. Volgende week zal ik helpen bij de sportdag.

Afgelopen woensdag zijn we na stage nog naar ons eigen strandje geweest. Heerlijk zo dichtbij! In de avond gingen we naar de bioscoop. Na de eerste film hadden we ook zin in de tweede. Dus zijn we een half uurtje gaan wachten en de andere zaal ingeglipt.
Donderdag was onze vrije dag. Het plan was om naar Mambo Beach te gaan. Helaas verliep dit anders. We waren onze spullen in het pakken toen de overbuurman ons kwam waarschuwen. Op de radio had hij gehoord dat alle deuren dicht moesten blijven, omdat er criminelen ontsnapt waren uit de gevangenis (verkrachter en moordenaar). We zijn naar binnen gegaan en zagen agenten dubbel bewapend door de straat rennen. De gevangenen zouden in onze wijk zitten. Een uurtje later besloten we om naar Zanzibar te gaan (het strand bij Jan Thiel). Overal werden de straten afgezet en werden de auto's gecontroleerd.Ook vlogen er helikopters over het eiland. Na een heerlijk dagje strand met ons drietjes, zijn we weer naar huis gegaan.

Vrijdag was het zover. De verjaardag van Nikki. Eindelijk mocht ik de cadeutjes en de heerlijke chocoladetaart geven. In de avond zijn we lekker gaan eten bij 'De Gouveneur'. We hadden een balkonplek en keken uit over de pontjesbrug en de handelskade. Het eten was hier iets duurder, maar wat heb ik genoten van mijn vegetarische lasange.

Zatedag was het mooi weer. We besloten om een nieuw strand te gaan verkennen. Kokomo Beach werd het. Weer een heerlijke dag gehad. Ik heb fijn gesnorkeld en veel vissen en dieren gezien. Toen ik weer op het strand lag, zagen we in de verte dolfijnen springen. Wowww! Natuurlijk moesten we weer uitgebreid lunchen. Dit was ook weer smullen!

Zondag zijn we onze dag begonnen met poetsen en de was doen. Dit duurde 4 uur, maar ook dat hoort erbij. In de middag zijn we naar Mambo Beach gaan shoppen. Eindelijk heb ik mijn Buddha to Buddha armband! Ook hadden we beide nog een mooie tas gekocht.

Vandaag was weer een gezellig stagedagje. We moeten zo onze was ophalen, boodschappen doen en ten slotte gaan we de moeder en broer van Nikki ophalen bij het vliegveld.

Over 1 of 2 weken zal ik weer mijn ervaringen met jullie delen. Voor nu veel liefs en tot snel, Sharon.

  • 19 Mei 2014 - 21:51

    Monique:

    Gelukkig vind je het nog steeds leuk.Alleen iets minder dat mijn dochter naar buiten gaat ondanks het verbod.Geld uitgeven gaat ook goed zie ik :D en wat ben ik blij dat jij zo'n leuke stageplek hebt.Geniet er maar van! Liefs en een knuffel van mam xx

  • 20 Mei 2014 - 17:01

    Joyce Janssen:

    Heel leuk om te lezen schattie! Mijn moeder is ook daar geweest dus ik lees veel bekende namen. Leuk!! Geniet er nog lekker van. Heel veel liefs uit Kerkrade xxx

  • 20 Mei 2014 - 17:05

    Miep:

    Hoi Sharon,

    Wat super dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er van want dit is een ervaring die je je hele leven bij blijft. De tijd is zo om dus beleef iedere dag intens.
    Wij wensen je nog veel plezier en leuke belevenissen.

    Lieve groetjes
    Miep & Hub

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Stage Curacao

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 8478

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 10 Juli 2014

Stage Curacao

Landen bezocht: